موبایل مچی ساعتی 2014
جایگاه شما !

دستگاه اتصال به اینترنت پرسرعت توسط بلوتوث ( 100% اورجینال )

بلوتوث مودم
در هر کجای ایران که باشید اینترنت پرسرعت در جیب شماست !
حتما برایتان پیش آمده که به دلیل نیاز به اینترنت مسافرتتان را لغو کنید .
اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ خود اینترنت داشته باشید حتما این بلوتوث مودم مشکل شما را حل خواهد کرد .
قیمت فقط : 19500 تومان خرید پستی اطلاعات بیشتر

آموزش انتقال شارژ همراه اول

آموزش ارسال شارژ در همراه اول که شما میتوانید به کمک این آموزش بین سیم کات های همراه اول شارژ انتقال دهید.

معرفی سرویس

مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند با استفاده از این سرویس مبلغ اعتبار مورد نظر خود را به شماره دیگری انتقال دهند. برای این منظور از دو روش کد های میان بر (USSD) و تلفن گویای 444 (IVR) می توان استفاده نمود.

روش کد های میان بر (USSD)

نحوه انتقال اعتبار :

در این روش با ارسال کد های میان بر با فرمت ذیل می توان اعتبار مورد نظر را انتقال داد:

# (********9891)شماره مشترک دریافت کننده *میزان اعتبار* رمز انتقال *132*

·        رمز انتقال :

برای دریافت این رمز، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 8910 ارسال تا رمز انتقال که عددی 8 رقمی می باشداز طریق پیامک برای شما ارسال گردد.

در صورت نیاز مشترکین می توانند کد رمز خود را از طریق تلفن گویای 444 (IVR) تغییر دهند.

مشترکین تلفن همراه در صورت فراموش نمودن رمز خود، می توانند رمز خود را ازطریق ارسال پیام کوتاه به شماره 8910  مجددا دریافت نمایند.

مشترک می تواند در هر بار انتقال اعتبار، مبالغی بین 10000 ریال تا 100000 ریال (1000 تا 10000 تومان) را به شماره دیگری انتقال دهد.

مشترک می بایست پس از انتقال اعتبار حداقل 5000 ریال اعتبار باقیمانده داشته باشد برای مثال جهت انتقال 10000 ریال مشترک می بایست حداقل 15000 ریال اعتبار داشته باشد.

کارمزد این سرویس 400 ریال برای هر بار انتقال می باشد.

به ازاء هر 5000 ریال اعتبار انتقال یافته، 15 روز از زمان اعتبار مشترک انتقال دهنده (A) کسر و به زمان اعتبار مشترک دریافت کننده اعتبار (B) اضافه می گردد. برای مثال در صورت انتقال مبلغ 10000 ریال مدت زمان 30 روز از زمان اعتبار مشترک انتقال دهنده (A) کسر و به زمان اعتبار مشترک دریافت کننده اعتبار (B) اضافه می گردد

قبل از شماره مشترک دریافت کننده اعتبار (B) حتما می بایست عدد 98 با فرمت ذیل اضافه گردد:

9891xxxxxxxx

برای مثال شماره تلفن 9191234567 باید با فرمت 989191234567 وارد گردد.

پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، برای مشترک انتقال دهنده (َA)و دریافت کننده اعتبار (B)پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال ، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید ارسال می گردد.

نکات قابل توجه:

·        در صورتی که مشترک انتقال دهنده (َA) در وضعیت خط صفر (Idle) ، قطع ، معلق (Suspend)، غیرفعال (Disable) ، لیست سیاه (BlackList) و یا سلب امتیاز(Pool) باشد امکان انتقال اعتبار وجود ندارد.

·        در صورتی که مبلغ مورد درخواست جهت انتقال (و به تبع آن زمان اعتبار مورد انتقال ) با شرایط تعیین شده مطابقت نداشته باشد انتقال انجام نمی گردد.

·        در صورتی که با انجام انتقال اعتبار، وضعیت مشترک انتقال دهنده به دلیل کاهش اعتبار زمانی معلق (Suspend)یا غیرفعال (Disable) گردد ، ابتدا به مشترک اطلاع رسانی گردیده و در صورت تایید وی انتقال انجام می گردد.

·        پس از ارسال درخواست مشترک انتقال دهنده (َA) به شبکه ، پیامی به وی ارسال می گردد تا در صورت تایید آن توسط مشترک انتقال انجام گردد.

·        در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعیت معلق (Suspend)باشد ، مبلغ مورد نظر به اعتبار قبلی وی اضافه گردیده و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال برای وی محاسبه و وضعیت مشترک فعال می گردد.

·        در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مبلغ در وضعیت یکطرفه  باشد ، مبلغ مورد نظر به اعتبار وی اضافه گردیده و زمان انتقال یافته نیز به زمان اعتبار قبلی مشترک  (B) اضافه و وضعیت مشترک فعال می گردد.

·        در صورتی که دریافت کننده اعتبار (B) بعلت اتمام مدت زمان اعتبار در وضعیت غیرفعال (Disable) باشد ، مبلغ مورد نظر به مشترک (B) منتقل گردیده و زمان اعتبار انتقال یافته نیز از همان روز انجام انتقال برای وی محاسبه می گردد.

·        در صورتی که مشترک دریافت کننده اعتبار (B) در وضعیت خط صفر (Idle) یا سلب امتیاز (Pool) باشد امکان دریافت اعتبار وجود ندارد.

·        در صورتی که سیم کارت مشترک دریافت کننده اعتبار (B) قطع باشد انتقال انجام می گردد لیکن مشترک (B)  امکان دریافت پیام را ندارد.

·    در صورتی که مشترک دریافت کننده اعتبار (B) خاموش باشد انتقال انجام می گردد و پس از روشن نمودن تلفن همراه در صورتی که پیام ارسالی در شبکه موجود باشد پیام به وی تحویل می گردد.

·        هر یک از مشترکین تلفن همراه می توانند در طول یک روز حداکثر 5 بار اعتبار خود را انتقال دهند.

·         حداکثر مبلغ قابل انتقال در طول یک روز 100000 ریال (10 هزار تومان) می باشد.

·        هر یک از مشترکین تلفن همراه می توانند در طول یک ماه حداکثر 30 بار اعتبار خود را انتقال دهند.

·        حداکثر مبلغ قابل انتقال در طول یک ماه 500000 ریال (50 هزار تومان) می باشد.

تعاریف:

وضعیت خط استفاده نشده (Idle) : تلفن های همراه اعتباری با اولین تماس یا ارسال SMSفعال گردیده و تا زمانی که این اقدام توسط مشترک صورت نپذیرفته و مهلت اعتبار زمانی آن پایان نیافته باشد به عنوان تلفن همراه استفاده نشده (Idle) شناخته می شوند0

معلق (Suspend): تلفن های همراه اعتباری با توجه به اعتبار موجود، در صورت اتمام مهلت زمانی اعتبار وارد وضعیت معلق (Suspend) خواهند شد.

غیرفعال (Disable) : در صورت اتمام مهلت زمانی و عدم تمدید اعتبار توسط مشترک (حداکثر طی 2 ماه) تلفن های همراه اعتباری غیر فعال (Disable) خواهند گردید.

سلب امتیاز(Pool) : در صورت اتمام مهلت زمانی مرحله غیر فعال و عدم تمدید اعتبار توسط مشترک (حداکثر طی 12ماه) تلفن های همراه اعتباری سلب امتیاز(Pool) خواهند گردید.

لیست سیاه (BlackList) : در صورتی که مشترک تلفن همراه اعتباری در وارد نمودن پین شارژ ، 5 بار اشتباه نماید خط وی وارد لیست سیاه می شود.

قطع: در صورتی که خط مشترک در سیستم خدمات مشترکین قطع باشد.

توجه : مشترک گرامی مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه و رمز عبور 8 رقمی خود نهایت دقت را به عمل آورید.

جدول انتقال اعتبار :

مدت زمانی که از مشترک A کسر و به مشترک B اضافه می گردد (روز) مبلغ قابل انتقال (ریال)
تا از
30 10,000
45 15,000 10,001
60 20,000 15,001
75 25,000 20,001
90 30,000 25,001
105 35,000 30,001
120 40,000 35,001
135 45,000 40,001
150 50,000 45,001
165 55,000 50,001
180 60,000 55,001
195 65,000 60,001
210 70,000 65,001
225 75,000 70,001
240 80,000 75,001
255 85,000 80,001
270 90,000 85,001
285 95,000 90,001
300 100,000 95,001

توجه : از این لینک جدیدترین روش انتقال شارژ ایرانسل را نیز فر بگیرید 100% تست شده

آموزش انتقال شارژ همراه اول 4.40/5 (88.00%) 5 votes
04 شهریور 89

نظر شما درباره آموزش انتقال شارژ همراه اول

طالب گفته :

بد نيست

مصعب یوسف زاده گفته :

عالی بود.واقعا ممنون.

مهسا گفته :

خوب بود

ahmad گفته :

سلام
بسیار عالی بود ممنون از شما که در مسیر اطلاع رسانی کمک حال ما هستید

باران گفته :

عذر میخوام انوقت به چه شماره ای ارسال کنیم؟

پاسخ : لطفا مطلب را با دقت بیشتری دوباره مطالعه نمایید.

مهسا گفته :

سلام.بمن رمز7رقمی میدهند از طریق شماره8910.اونوقت رمز 8 رقمی برا انتقال میخواهند و میگویند اشتباه است.چیکار باید بکنم؟

پاسخ : لطفا با اپراتور همراه اول به شماره 09990 تماس بگیرید و مشکل خود را مطح نمایید تا حل نمایند.

ali گفته :

خیلی خوب بود ولی اگه فعال سازی GPRSرو هم بنویسی خیلی خوب می شه ……!

پاسخ : اینم آموزش جی پی آر اس
http://mobilesky.ir/mci-gprs-internet/

ali گفته :

سلام خیلی ممنون .
یه سوال داشتم اونجا که گفتین ( به ازاء هر 5000 ریال اعتبار انتقال یافته، 15 روز از زمان اعتبار مشترک انتقال دهنده (A) کسر و به زمان اعتبار مشترک دریافت کننده اعتبار (B) اضافه می گردد. برای مثال در صورت انتقال مبلغ 10000 ریال مدت زمان 30 روز از زمان اعتبار مشترک انتقال دهنده (A) کسر و به زمان اعتبار مشترک دریافت کننده اعتبار (B) اضافه می گردد) این زمان اعتبار مشترک چیه ؟
پاسخ : توجه داشته باشین ، شما وقتی مثلا 2000 تومان شارژ می کنین 2 ماه فرصت دارین که این 2 تومن رو تموم کنین حالا اگه 500 تومن شدم 2 ماه فرصت استفاده تقسیم بر 4 می شه ، میشه 15 روز انقضای استفاده

ندا گفته :

شماره مشترک دریافت کننده یعنی چی میشه لطفا توضیح بدید
پاسخ : کسی که شما دارین بهش شارژ می فرستین

ندا گفته :

با سلام میزان اعتبار باید به ریال باشه یا به تومن باشه راستی این رمزهارو باید به موبایل گیرننده وارد کنیم یا فرستنده ی شارژ با تشکر
پاسخ : با دقت می خوندین نوشته که ریال ، دومی هم بنظرت باید کجا وارد کنی ؟؟؟ معلومه دیگه کسی که می خواد شارژ ارسال کنه

زهرا گفته :

با سلام.ببخشید من دو هفته میشه که یه پیام خالی به شماره 8910 فرستادم ولی رمز واسم نیومد.میشه بگین باید چیکار کنم؟

پاسخ : متاسفانه جدیدا سرویس های همراه اول مشکلاتش زیاد شده تنها کاری که می تونید بکنید اینه با سامانه 09990 تماس بگیرید هزینه تماسش هم رایگان هست

armin گفته :

سلام. ببخشید من طبق دستور پیش رفتم ولی آخرش این پیامو داد:/ sory,transferd user isnt a in user)
چیکار کنم؟
پاسخ : لطفا با اپراتور همراه اول تماس حاصل فرمایید با شماره 09990

سحر گفته :

خیلی با مرامیت دستتون درد نکنه یه هزارتومنی به یکی بدهکار بودم اصلا هم امکان دیدنشو نداشتم با این روش یه شارز بهش فرستادم .قربونتون

یاسمن گفته :

میشه از خط همراه اول به ایرانسل شارژ انتقال داد؟

پاسخ : متاسفانه این کار فعلا عملی نشده و نمی شه شارژ انتقال داد

دارا گفته :

اوه کی میره این همه راه رو….نمیشه کمتر از 1000 انتقال داد طوری که طرف کارش راه بیفته؟

mah گفته :

با عرض پوزش سوال تکراری پرسیدم مشابه سوال خودم و ندیدم.در مورد استفاده از سامانه 09990 توضیح بدین چون تماس گرفتم ولی گزینه ای درمورد انتقال شارژ نداشت ممنون

پاسخ : 1- به احتمال زیاد سامانه انتقال شارژ همراه اول مشکل داره 2 – لطفا با گزینه 0 به اپراتور وصل شوید و مشکل خودتون رو مکاتبه فرمایید

maryam گفته :

سلام. طبق دستورالعملي كه گفتيد رمز 8 رقمي را دريافت كردم ولي وقتي ان را براي انتقال شارژ وارد مي كنم اين پيغام را مي دهد you login password is incorrect

مسی گفته :

مرسی از اطلاع رسونیتون
ولی خدا پدر مادرشونو نیامورزه
این مدت زمان اعتبار باز چه سیقه ای است.
بابا کم از پیامک های نرسیده به مقصد میخورین که از این روش میخواین پولای مردم بالا بکشین .
ما که نمیتونیم کاری بکنیم ولی دعا میکنیم که ان شا الله این پولها و خردن حق مردم خرج دوا دکتر زن و بچه هاتون بشه

لیدا گفته :

8910جواب نمیفرسته اخه

محسن گفته :

بعد از پيروي از دستور العمل و گرفتن رمز 8 رقمي از 8910 و نوشتن فرمول به شكل بالا با اين پيام روبرو مي شويم you login password is incorrect مشكل كجاست؟
لطفا راهنمائي فرمائيد.

کتی گفته :

وافعا عالی بود.مرسی

کارن گفته :

ز پیروی از دستور العمل و گرفتن رمز ۸ رقمی از ۸۹۱۰ و نوشتن فرمول به شکل بالا با این پیام روبرو می شویم you login password is incorrect مشکل کجاست؟

مصطفي گفته :

چگونه شارژ به ايرانسل انتقال كنيم؟

پریسا گفته :

با سلام شما که گفتین هر 15 روز 5000ریال انتقال داده میشه میشه بعد از انتقال شارز یک کدی وارد کرد تا این انتقال 5000ریال رو متوقف کرد؟با تشکر لطفا راهنمایی کنین ممنون

سوگند گفته :

سلام خسته نباشی.من یک سیمکارتمودزدیدن حالا دوباره همون شماره رورفتم گرفتم ولی دیگه رمز انتقال شارزوقبول نمیکنه.بایدچه کارکن؟لطغاراهنماییم کنید

محمد گفته :

رمز همون pak 2 است

ساریناجوووووووووون گفته :

آقادیگه این8910 اصلا جواب نمیده چیکارکنم؟؟؟؟

منظورشون ازpuk 2 همونیه که رو قاب سیم کارت نوشتن؟؟؟؟؟ توروخدا راهنمایی کنین

پاسخ : بله

سامان گفته :

سلام وقتی به 8910 اس میدم جواب نمیده یا اصلا نمیفرسته چطور رمز بگیرم

اهو گفته :

slm bebakhshid be on shomareye 9990 zang mizanam vali gozine morede nazaro nemige .you login password is incorrect ino mige age mishe lotf konin begid vaghti be 9990 mizangim kodom adadaro bayad zad mamnon misham

پاسخ : لطفا پارسی تایپ نمایید ، عدد 0 را بزنید با اپراتور حرف بزنید و هزینه تماس رایگان است

الهام گفته :

سلام.من وقتي به 8910اس ام اس زدم هيچ رمزي نميفرسته.چيكار كنم؟اگه ميشه راهنماييم كنين.

پاسخ : احتمالا همراه اول مشکل پیدا کرده می توانید از خط خود بصورت رایگان با 09990 تماس بگیرید و با زدن کلید 0 با اپراتور همراه اول حرف بزنید

سمانه گفته :

سلام خدمت دوستان عزیز تلفن همراه اول از 09990 به 9990 با تلفن همراه اول و از خطوط ثابت به 09129990 تغییر پیذا کرده و رمز انتقال شارز همون puk2 که روی قاب سیم کارت نوشته شده که اگه سیم کارتتون به هر دلیل تعویض شده باشه رمز انتقالتونم عوض میشه که بعضی مواقع 8910 رمز قبلی رو میده که نمیشه انتقال داد

من گفته :

سلام من يه مشكلي دارم من ميتونم با سيم كارت اعتباري همراه اول 0911….به بقيه زنگ بزنم ولي كسي نميتونه به من زنگ بزنه من بايد چي كار كنم؟لطفاهر چه سريع تر بهم بگين ممنون

پاسخ :
سیم کارت رو به گوشی دیگه بندازین و تست کنید

میلاد گفته :

سلام ببخشید یه شارژ اومده واسم اس زده که گفته این رو بزنید:
*123*44*pin code# اما میزنیم ارور میده. من چیکار کنم؟؟؟

پاسخ : چه نوع شارژیه ؟!!

مهدی گفته :

سلام.من میخوام شارژ بفرستم ولی میگه رمز اشتباه است چیکار کنم.

آ سد محمود گفته :

آقا من خودم کارمند ایرانسلم ولی دمتون گرم همراه اول خیلی راحت تر انتقال داده شد.ممنون از زحمات ادمین سایت

qzargham گفته :

خیلی بده به خاطره اینکه اگه رمزت را هم عوض کنی … یه نفر میاد با گوشیت به 8910 پیام میده و رمزو میگیره بعدش شارژ انتقال میده … چه راهی شما دارین ؟؟؟؟؟؟
میشه به ایمیلم بفرستین.. البته ببخشید
[email protected]

لیلا گفته :

با سلام
من رمز عبور ۸رقمی که ۸۹۱۰ بهم داده تغییر دادم ولی متاسفانه رمزو فراموش کردم الان هرکار میکنم نمیتونم شارژ انتقال بدم لطفا راهنماییم کنید چکار کنم

کیا گفته :

سلام خیلی خوبه واقعا ممنون

ali گفته :

با تشکر از اپراتورهای همراه اول .این خانمها چقدر صبورنددو ساعت باهاشون صحبت کنی آخ نمیگن. همه سئوالهاتو جواب میدنددمتون گرم به این میگن اپراتور

مهدی ط گفته :

سلام.برای رمزانتقال شارژبه8910پیام خالی فرستادم رمزی که داده بهم میزنم ولی جواب نمیده از puk2هم استفاده کردم ولی متاسفانه بازم میگه رمز اشتباست….به قران دم ایرانسل گرم با خدماتش.دردبلاشون بخوره توسر همراه اول.اه…سیم کارت همراه اولمو العان شکستم.

هادي اميري اردكاني گفته :

ممنون و سپاسگذارم . كاملاً‌درست بود و انجام شد

محمد گفته :

من از بخش آموزش انتقال شارژ همراه اول بسیار خوشم اومد،عالی بود

مبین گفته :

خیلی ممنونم اگه این دستورالعمل و نخونده بودم سرم کلاه میذاشتن یه نفر با یه ترفندی میخواست ازم شارژ بگیره منم متوجه نبودم واقعا مرسی

sina گفته :

همه چي اوكي شد ولي شارژ نيومد

vahid گفته :

دمت گرم واقعا کمک کرد و کارم را انداخت

مینا گفته :

سلام من هرچی فرمول انتقال شارج روواردمیکنم میگه پسورداشتباه درصورتی ک همه چی فرمول تکمیل است :(

ELNAZ گفته :

ممنون خیلی خوب بود

فرهاد گفته :

سلام ميخواستم بدونم امكانش هست از خط ثابت هم شارج انتقال بديم. ملاير
پاسخ : نخیر

maya گفته :

از بخش آموزش انتقال شارژ همراه اول بسیار خوشم اومد،عالی بودممنون خیلی خوب بود

محمدرضا گفته :

خیلی خیلی عالی بود متشکررررررررررررررررررررم

حسین گفته :

سلام
از آموزشی که گذاشته بودی نهایت تشکر را دارم.
بزرگوار دست شما درد نکنه

sima گفته :

با سلام رمز انتقال شارژی که فرستادید اشتباه است با 09990 هم تماس گرفتم پیام میدهد اشتباه است لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

الهام گفته :

عالي بود دستتون درد نكنه تو چشم بهم زدني كارم راه افتاد :)

فرزاد گفته :

خوبه ولی ما هرچقدر پیام واسه قطع سرویس میفرستیم سیستم همراه اول جوابگو نیست

ساناز گفته :

اگه بخوام از ایرانسل به همراه اول بفرستم چی کاربایدبکنم؟؟؟؟

پاسخ : اصلا فکرشو نکن ، نمی شه

سحر گفته :

سلام اینچیه لطفا راهنماییم کنین you login password is incorrect.

علی گفته :

سلام . من میخواستم با یک سیمکارت همراه اول برای سیمکارت اعتباری شارژ بفرستم ولی چون سیمکارت همراه اول بدهی داشت نفرستاد و مدام یک پیام که نوشته آیا مطمئن هستید میفرسته . همون شب پرداخت کردم قبض رو ولی بازم بعد از چندین روز نمیفرسته . الان باید چیکار کنم؟
با تشکر

ابي گفته :

اين كار براي سيمكارت داعمي هم ميشه رانمايي كنيد

پاسخ : بله جدیدا این امکان اضافه شده

احمد گفته :

سلام من رمزی که از طریق اس ام اس از 8910 برام امده وقتی بعنوان رمز انتقال وارد میکنم میگه رمز اشتباه است باید چیکار کنم
با تشکر

فائزه گفته :

سلام
من همه ي كارا رو انجام ميدم ولي بهم ميگه رمزت اشتباهه

goli گفته :

چراکمتراز1000تومن نمیشه اخ همین طوریشم 2000تومن بیشتر شارژنمیخرو خیلی نامردیه واقعا ک تو این کشو هرکس به فکر جیب خودشه

زهرا گفته :

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کارم را افتاد

سحر گفته :

چطور می تونم از طریق موبایلم بفهمم کارت شارژمو در چه تاریخی خریدم
پاسخ : سوال سختی می پرسیدا !!! نمی دونم

محمد گفته :

سلام
ببخشید من بعد از انجام دادن اینکارا و فرستادنش این پیامو دریافت میکنم
you login password is incorrect please try again
اگه بخاطر پسورده من دزست وارد میکنم
چی کار کنم؟؟
پاسخ : رمز رو دوباره درخواست کنید و دوباره تست کنید

ناززززی گفته :

سلام
خسته نباشی .ببخشید من سیمکارتم همراه اوله از صبح اصلآ آنتن نمیاره و وقتی هم به خطم زنگ میزنم میگه مقدور نیست. چیکارکنم؟

alireza alikhani گفته :

لطفا روش انتقال شارز همراه اول به ایرانسل را در وب سایت خود قراردهید

پاسخ : این روش کلا موجود نیست

mohammad reza گفته :

سلام میشه از همراه اول دائمی به ایرانسل شارژ انتقال داد لطفا راهنمایی کنین مرسی
پاسخ : نخیر فقط داخل شبکه ممکنه

فریماه گفته :

سلام ممنووووووووووون
جامع بود و بدرد بخور
بوس

مریم گفته :

\من بعد از انجام دادن اینکارا و فرستادنش این پیامو دریافت میکنم
you login password is incorrect please try again
اگه بخاطر پسورده من دزست وارد میکنم
شما گفتید دوباره درخواست کن کردم همون رمزو داد باز میزنم همون پیغام قبلی میده
پاسخ : حتما یادتون باشه که زبان گوشی باید انگلیسی باشه اگه باز جواب نگرفتین با 9990 تماس بگیرید

علیرضا گفته :

با سلام
موضوع نگران کننده
چنیدی پیش یک نفر گوشی منو برای چند دقیقه قرض گرفت که تماس بگیرد
از همون موقع شک کردم نکنه اعتبار منو منتقل کنه به خط اعتباری خودش
از کجا می تونم بفهمم که این کار رو کرده یانه ؟
همچنین چطور می تونم این سرویس رو غیرفعال کنم
چطور جلوگیری کنم از سوء استفاد احتمالی
ممنونم میشم دوستان راهنمایی بفرمایئد
در هیچ جای سایت همراه اول به این موضوع اشاره نشده و باعث تعجب و نگرانی من شده است .
با تشکر علیرضا
پاسخ : تا به حال در این مورد از همراه اول هیچ مطلبی بابت غیر فعال کردنش منتشر نشده

بوسلیک گفته :

با سلام
ایا میتوان شماره فرستنده شارژ را پیدا کرد ؟

بهزاد گفته :

موقع انتقال هر دو خط باید روشن باشه؟؟؟
پاسخ : بهتر است روشن باشد اما روشن نباشد هم انتقال انجام می شود

موضوعات اصلی
آهنگ پیشواز ایرانسل
آوای انتظار همراه اول
قیمت روز گوشی موبایل
قیمت روز انواع تبلت

جدید ترین ها

محبوب ترین ها

با عضویت در خبرنامه موبایل اسکای آخرین مطالب سایت را براحتی در ایمیلتان دریافت نمایید
قدم اول : ایمیلت رو این پایین ثبت کن
قدم دوم : واست ایمیل فرستادم حتما تایید کن